יום שני, 15 בספטמבר 2014

מבט על ארונות מטבח בעיצוב מטבחים

אין ספק כי אחד הדברים החשובים במטבח הם ארונות המטבח. הארונות מהווים את רוב המטבח כאשר מטרתם העיקרית היא לאחסן את כל כלי המטבח, המזון, המכשירים ושאר האביזרים שיש במטבח. בנוסף, הארונות הם הרהיטים שמושכים את העין ועל כן בעת עיצוב מטבחים חדשים יש דגש רב על תכנון ארונות המטבח, גם מבחינת שימושיות וגם מבחינת מראה.

תכנון ארונות המטבח


תכנון ארונות המטבח מתחלק למספר מאפיינים: בחירת חומרי הגלם, גודל הארונות, חלוקתם הפנימית, עיצוב וצבע הארון ושילוב מגירות. בחירת חומרי הגלם לארונות המטבח היא אחת מהבחירות החשובות. מכיוון שבמטבח עושים ששימוש בכל יום, הרבה פעמים ביום, חוב לבחור חומר גלם איכותי ועמיד לארונות שיחזיק מעמד לאורך שנים ולא יתפרק או יתבלה. אחד מחומרי הגלם האיכותיים והפופולריים ביותר הוא עץ מלא, אשר עמיד לאורך זמן. מבנה הארונות וחלוקתם הפנימית צריכה להתחשב בכמות המוצרים וכלי המטבח שעליכם לאחסן ובגודלם, לדוגמא יש להחליט על מגירה או ארון מספיק גדולים ועמוקים לסירים ומחבתות. יתר על כן, על עיצוב המטבחים ותכנון כל הארונות להתחשב בשטח חלל המטבח וכן במכשירי החשמל הגדולים שיש בו, כמו מקרר, מדיח כלים, מיקרוגל וכיריים.

עיצוב ארונות המטבח


בשוק קיימים ארונות מטבח בשלל סוגים, צבעים ודגמים, וכך ניתן להתאים את הארונות לעיצוב המטבח שלנו, בין אם בחרנו בעיצוב מטבחים מודרניים או עיצוב מטבחים כפריים. נוסף לכך, בכדי לחסוך מקום ולנצל את כל החלל, קיימים פתרונות עיצוביים וטכנולוגיות שניתן להתקין בארונות. בין היתר אפשר למצוא מדפים נשלפים או מסתובבים, ארונות טאץ', מגירות חכמות וכדומה, על מנת להפוך את המטבח לכמה שיותר פונקציונאלי ויעיל לבשלנים.


ארונות מטבח המשלבים מראה יוקרתי ופונקציונאליות רחבה משפיעים רבות על כלל המטבח, על חוויית הבישול ועל שביעות רצונכם מהמטבח החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה