יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

מיקום מכשירי החשמל במטבח

כל מטבח מכיל מכשירי חשמל רבים, ביניהם מקרר, תנור, מדיח כלים, מיקרוגל, טוסטר אובן ועוד. כאשר עוסקים בעיצוב מטבח חדש או שיפוץ מטבח ישן, יש לשים דגש על מכשירי החשמל ולהגדיר לכל אחד מקום ספציפי, מכמה סיבות עיקריות. ראשית, חלק מעיצוב מטבחים כולל גם חשיבה ותכנון של מיקום נקודות החשמל במטבח ולכן צריך להקציב למכשירי החשמל מקום מראש בכדי שתהיה להם גישה לנקודת חשמל. שנית, כיום עיצוב מטבחים מודרניים מתמקד בשילוב בין פונקציונאליות לבין מראה המטבח ולכן המטרה של עיצוב מטבחים הוא ליצור חלל נעים ונוח לעבודה, כאשר מכשירי החשמל משתלבים במטבח ובעיצוב שלו. לדוגמא, רצוי שמדיח הכלים יהיה ממוקם בקרבת הכיור, גם מכיוון שהוא צריך נקודת מים וגם בכדי להקל על הפעולה של הדחת כלים.

גם בחירת מכשירי החשמל עצמם הם חלק מעיצוב מטבחים. יש לחשוב ולבחון באילו מכשירים אנחנו משתמשים רוב הזמן, כמו מקרר או גז בישול, כדי לסדר להם פינה נוחה לגישה לכל דיירי הבית. סביב מכשירי החשמל החשובים מתכננים את שאר המטבח וממקמים את שאר כלי המטבח והאוכל. כמו כן יש לקחת בחשבון את הגדלים של מכשירי החשמל בכדי לשלבם היטב במטבח. בעת קניית מכשירי החשמל שימו לב לאיכות שלהם, לפונקציות שלהם ולעיצוב שלהם וכיצד הם ישתלבו במטבח. כיום יש פתרונות יצירתיים לשילוב מכשירי החשמל במטבח, כמו מדיח אינטגרלי או חצי אינטגרלי, ארונות מיוחדים למיקרוגלים ועוד.


לסיכום, ניתן לראות שמטבח מוצלח הוא מטבח אשר משלב בתוכו את מכשירי החשמל באופן הטוב ביותר. כיום, בעתם עיצוב מטבחים מודרניים, המעצבים מומחים בכדי למצוא פתרונות בכדי לתכנן מטבח שיהיה גם פונקציונאלי ונוח וגם יוקרתי ואיכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה